Δημήτρης Φωτάκος - Πλαστικός Χειρούργος

ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ

Κατά τις τελευταίες δύο δεκαετίες η χειρουργική επιστήμη συνετέλεσε σημαντικότατα βήματα προόδου. Η εφαρμογή νέων, προηγμένων τεχνολογιών μας δίνει τη δυνατότητα να μεταπηδήσουμε από την κλασική χειρουργική, με τις μεγάλες τομές και τη μακρά και επώδυνη ανάρρωση, στην Ελάχιστα Επεμβατική Χειρουργική.

Οι νέες αυτές τεχνικές, είναι σε θέση να αντικαταστήσουν το μεγαλύτερο μέρος της κλασικής – ανοιχτής χειρουργικής, προσφέροντας στους ασθενής μια κατά πολύ «φιλικότερη» και συγκριτικά ανώδυνη θεραπεία, αποτελώντας το ηχηρό παρόν και όχι το μακρινό μέλλον της χειρουργικής.

Κλείστε το ραντεβού σας και επισκεφτείτε μας στο χώρο μας στην Αθήνα.

Κλείστε το Ραντεβού σας

Κλείστε το ραντεβού σας Online και επισκεφτείτε μας στους χώρους μας στην Αθήνα, Παναγή Τσαλδάρη 65, Περιστέρι

Ώρες Λειρουτρίας

Δευτέρα – Παρασκευή
Σάββατο – Κυριακή

Οι διαδικασίες μας

Λάβετε δωρεάν εκτίμηση ή προγραμματίστε ένα ραντεβού μαζί μας

Η προσέγγισή μας

Οι διαδικασίες μας

Όλες οι διαδικασίες είναι αποτέλεσμα συνέπειας, προσεκτικής μελέτης και επιδέξιας εκτέλεσης. Επιπλέον είναι αποτέλεσμα της ασυμβίβαστης προσέγγισης του Δρ. Φωτάκου για παροχή εξατομικευμένων λύσεων στους ασθενείς μας.

• Κλείστε Ραντεβού

Καλέστε μας στο 210 2200 877 για να κανονίσουμε άμεσα όλες τις λεπτομέρειες της επίσκεψης σας.

• Γνωριστείτε με τον Γιατρό μας

Η ύπαρξη ενός ανοιχτού διαλόγου κατά τη διάρκεια της διαβούλευσής σας θα βοηθήσει τον Δρ. Φωτάκο να παρέχει την καταλληλότερη για εσάς θεραπεία.

• Προ-εγχειρητική Προσομοίωση

Χρησιμοποιούμε τεχνολογία τρισδιάστατης απεικόνισης, ένα καινοτόμο εργαλείο που φέρνει την επανάσταση στον χώρο της πλαστικής χειρουργικής.

• Απολαύστε μια νέα έκδοση του εαυτού σας

Εγγυώμαστε την επιτυχία της επέμβασης ή της θεραπείας που σας προτείνουμε και είμαστε δίπλα σας και την επόμενη μέρα.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua minim veniam quis nostrud exerci

Maeve Ritter

Banker